Bobowa: Wykonanie zadania pn.: Budowa oczyszczalni ścieków w gminie Bobowa w m. Siedliska. W ramach Działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 26/04/10

Bobowa: Wykonanie zadania pn.: Budowa oczyszczalni ścieków w gminie Bobowa w m. Siedliska.
W ramach Działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej
Objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

Numer ogłoszenia: 115740 – 2010 data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa , Rynek 21, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 018 3514300, faks 018 3514300 w. 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania pn.: Budowa oczyszczalni ścieków w gminie Bobowa w m. Siedliska.
W ramach Działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej
Objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac:
1. Budowę budynku technologiczno-technicznego wraz z dwoma zbiornikami bioreaktorów i stacją mechanicznego oczyszczania ścieków,:
2. Budowę zbiornika retencyjnego ścieków surowych, osadnika wód opadowych, zbiornika wody technologicznej,:
3. Przebudowa pompowni I stopnia:
4. Dobudowa do istniejącego budynku oczyszczalni wiaty,:
5. Rozbiórka zbiornika ścieków dowożonych i stawu wyrównawczego:

6. Sieci zewnętrzne:
7. Ogrodzenie :
8. Drogi i ukształtowanie:
9. Wykonanie instalacji elektrycznych:
10. Wykonanie zasilania i pomiaru energii elektrycznej.:

Zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez::
1. Dokumentacje projektową w skład, której wchodzi:
:
– projekt budowlany zagospodarowania terenu:
– projekt budowlany architektury:

– projekt budowlany konstrukcji
:
– projekt budowlany technologii:
– projekt budowlany instalacji sanitarnych:
– projekt budowlany sieci zewnętrznych
:
– projekt budowlany instalacji elektrycznych
:
– projekt budowlany dróg i chodników
:
– projekt budowlany zasilania w enn
:
– projekt uzupełniający etap I realizacji:
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych:
3. Przedmiar robót:
4. Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.:

Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna w wersji elektronicznej, w formie odrębnych plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego, lub na jego pisemny wniosek przekazana w wersji papierowej. Koszty pobrania 1 kpl. dokumentacji przetargowej w wersji papierowej wynosi 400 zł + VAT.
:
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.:

3.4. Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie:
1) Kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 2 kpl.
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej 2 kpl. oraz w wersji elektronicznej 1kpl.
3) Oznakowanie placu budowy.
4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
5) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytku i poniesienia opłat z tym związanych.

6) Urządzenie terenu budowy, wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz poniesienia ich kosztów.
7) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej.
8) W przypadku zniszczeń urządzeń lub ich części w toku realizacji – naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego.
9) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót i infrastruktury drogowej.
10) Utrzymania w ruchu istniejących obiektów wraz z urządzeniami technologicznymi do czasu realizacji i wpracowania nowych obiektów oczyszczania ścieków.
11) Dokonanie rozruchu technologicznego projektowanych obiektów przez osoby z doświadczeniem przy eksploatacji oczyszczalni ścieków z udziałem zespołu projektowego.

W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający zaleca:

a) dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia i jego otoczenia,
b) zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia,
c) związku z koniecznością utrzymania w ruchu obiektów wraz z urządzeniami technologicznymi do czasu realizacji i wpracowania nowych obiektów oczyszczania ścieków przewiduje się następującą kolejność wykonywania robót budowlanych:
Etap I robót – realizacja budynku technologicznego wraz ze zbiornikami bioreaktorów, modernizacja pompowni ścieków, realizacja zasilania energetycznego, budowa sieci i zagospodarowania związanego z budowa nowych obiektów.
Etap II robót – rozruch części mechanicznej i biologicznej, eksploatacja tych obiektów i wyłączenie z ruchu istniejących reaktorów.
Etap III robót – przebudowa istniejących bioreaktorów na komory stabilizacji osadu, montaż instalacji odwadniania osadu, likwidacja stawu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.20.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.22.00.00-5, 45.23.00.00-8, 45.25.00.00-4, 45.26.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.34.00.00-2, 45.35.00.00-5, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-4, 45.45.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 190.000,00 zł słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy zł 00/100

2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.

3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Grybowie, Oddział w Bobowej Nr 02 8797 1013 0010 0100 0202 0006

4) Kserokopię przelewu załącza się do oferty.

5) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miejskiego w Bobowej (I piętro), a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) oraz za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę, dołączyć do oferty.
Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert.

6) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu Miejskiego w Bobowej to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty.
7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.
8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art.22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł. brutto Wymogiem jest aby wykazane zamówienie było poparte dokumentami, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia, którymi Wykonawca będzie dysponował tj.
      – kierownikiem budowy – 1 osoba, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

      – kierownikami robót po jednej osobie, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowej – bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, którzy posiadają wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów i urbanistów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 4.000.000,00 zł oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zmówienia na kwotę co najmniej 4.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonejwraz z zestawieniem materiałów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). Kosztorys ofertowy należy opracować metodą kalkulacji uproszczonej przy czym: nie może ulec zmianie opis pozycji przedmiarowej oraz ilość jednostek przedmiarowych, dodatkowe pozycje jw. nie ujęte w przedmiarze, jeżeli nie zostały wycenione odrębnie przez wykonawcę, uważać się będzie, że zostały ujęte w innych pozycjach kosztorysu. Ceny jednostkowe określone przez wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom do całkowitego zakończenia zadania.
2) Harmonogram rzeczowo – finansowy, uwzględniający wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia od początku realizacji prac do ich zakończenia.
3) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru
4) Dowód wniesienia wadium.
5) Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy (każda strona)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą zmiany terminów wykonania zadania wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), występowania warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, innych nie przewidzianych przez Zamawiającego okoliczności- fakty te musza być potwierdzone przez inspektora nadzoru. Zmiana umowy wymaga zgodnych oświadczeń obu stron. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy. Wniosek o zmianę umowy wymaga uzasadnienia. Do uznania Zamawiającego należy czy okoliczności wskazane we wniosku uzna za usprawiedliwiające zmianę umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://specyfikacje.bobowa.pl/oczyszczalnia2010.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2010 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Bobowej 38-350 Bobowa ul.Rynek 21 pok.nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie zadania pn.: Budowa oczyszczalni ścieków w gminie Bobowa w m. Siedliska.
W ramach Działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


k.z.

Zawartość | Menu | Dostępność