Budowa chodnika dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej Bobowa-Brzana w km 0+ 575 do 0+ 758 etap I – odcinek I strona lewa w m. Brzana 14/10/09

Nr sprawy: ZP 341/15/2009
Gmina Bobowa: &#8222 Budowa chodnika dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej Bobowa-Brzana w km 0+ 575 do 0+ 758 etap I &#8211 odcinek I strona lewa w m. Brzana.

Numer ogłoszenia:177307 data zamieszczenia:13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa – Urząd Miejski 38-350 Bobowa ul. Rynek 21 woj. małopolskie, tel. 018 3514300 , fax. 018 3514300 wew.21

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: &#8222 Budowa chodnika dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej Bobowa-Brzana w km 0+ 575 do 0+ 758 etap I &#8211 odcinek I strona lewa w m. Brzana.
II.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: &#8222 Budowa chodnika dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej Bobowa-Brzana w km 0+ 575 do 0+ 758 etap I &#8211 odcinek I strona lewa w m. Brzana.

1. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie następujących robót:

– Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
– Roboty ziemne
– Odwodnienie
– Poszerzenie z odtworzeniem jezdni
– Ułożenie chodników z kostki brukowej, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych,
– Roboty wykończeniowe

2. Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Szczegółowy zakres robót określony został w projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz załączonym przedmiarze robót.
3.W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający zaleca:

a) dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia i jego otoczenia,
b) szczegółowe zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w tym z zawartą w niej dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarem robót,
c) zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia.

4. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił min. 3 letniej gwarancji jakości.
5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.

II.1.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45 233142-6 &#8211 roboty w zakresie naprawy dróg
45.11.10.00-8 roboty w zakresie burzenia- roboty ziemne
45.23.10.00-5 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45.23.30.00-9 roboty w zakresie konstruowania fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg

II.1.4) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

I I I .1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

I I I .2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru albo zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej.
3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający będzie rozpatrywał oferty wykonawców:

a) którzy w ciągu 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy &#8211 w tym okresie wykonali z należytą starannością przynajmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu budowy chodników, placów, parkingów o wartości nie mniejszej niż. 100.000,00 zł każde.
b)
c) którzy dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem osób zdolnych do wykonania zamówienia w celu obsadzenia stanowisk: kierownika budowy &#8211 posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego
4. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100.000,00 zł (sto tysięcy zł)
5. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt: 1, 2, oraz 4, natomiast przy weryfikacji spełnienia warunków, o których mowa w pkt 3 pod uwagę będzie brany potencjał wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Jednakże warunek, o którym mowa w pkt. 3 lit. a) musi indywidualnie spełniać przynajmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły &#8222 spełnia – nie spełnia&#8221 .
7. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające:

a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów,
b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej.
1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP
2. DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu budowy chodników, placów, parkingów o wartości nie mniejszej niż. 100.000,00 zł każde. z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
d) ewentualne pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt c, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. właściwa decyzja o nadaniu uprawnień + aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego (zgodnie z art. 6 ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów (DZ. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.)
f) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
g) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 100.000,00 zł ( słownie sto tysięcy zł.) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę:

a) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości,
b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa ust. 2 pkt a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 6), należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
http://specyfikacje.bobowa.pl/brzana-chodnik-etap1.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa tel. (018) 3514300, fax. (018) 3514300 pok.nr.19 nieodpłatnie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009r. godzina 8.30, miejsce: Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21 38-350 Bobowa, pok. nr 4 (Sekretariat)

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. &#8211 Nie dotyczy


k.z.

Zawartość | Menu | Dostępność