Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko- Orlik 2012” 21/07/09

Nr sprawy: ZP 341/7/2009

Bobowa: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu
,,Moje Boisko- Orlik 2012&#8221

Numer ogłoszenia:116423-2009, data zamieszczenia: 2009-07-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bobowa 38-350 Bobowa ul. Rynek 21 woj. małopolskie, tel. 018 3514300 , fax. 018 3514300 wew.21


Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobowa.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu
,,Moje Boisko- Orlik 2012&#8221



II.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko- Orlik 2012&#8221 .

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,00 m x 62,00 m o
pow. całkowitej 1860,00 m2 ( pole gry 26,00 x 56,00 m)

– podbudowa przepuszczalna:

– obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie
elementy terenu od płyty boiska

Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi
w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

Nawierzchnia do piłki nożnej

nawierzchnia syntetyczna typu &#8222 sztuczna trawa&#8221 o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 1do SIWZ).

Wyposażenie

– bramki aluminiowe mocowane w tulejach&#8211 2 szt.

– siatki do bramek – 2 szt.

– chorągiewki narożne – 4 szt.

Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10 m x 32,10 m
o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,10 x 28,10 m).
Podbudowa przepuszczalna

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową
i STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ).

Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego:

nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii
układania określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 1do SIWZ).

Technologia układania nawierzchni:

Technologia typu EPDM &#8211 nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody
wykonana dwuwarstwowo. Nawierzchnie tego typu należy wykonać na
podbudowie elastycznej typu ET. Dolna warstwa z granulatu SBR 8mm, górna
warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 6 mm.

Wyposażenie do piłki koszykowej

– obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy &#8211 2 szt.

– tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm &#8211 2 szt.

– mechanizm regulacji wysokości &#8211 2 szt.

– konstrukcja do koszykówki jednosłupowa, montowana w tulejach&#8211 2szt.

Wyposażenie do piłki siatkowej

– słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis,
siatkówka) &#8211 2 szt.

– siatka do siatkówki &#8211 1 szt.

Ogrodzenie terenu

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ).

Oświetlenie terenu

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ).

Chodniki &#8211 w zakresie określonym w Przedmiarze robót.

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ).


Przełożenie sieci gazowej.

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ).

Przełożenie linii energetycznej średniego napięcia, niskiego
napięcia

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ).


Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz załączonym przedmiarze robót.
W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający zaleca:

a) dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia i jego otoczenia,

b) szczegółowe zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w tym z zawartą w niej specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarem robót,

c) zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

CPV: 45.21.22.21-1, 45.23.24.52-5, 45.23.32.00-1, 45.34.20.00-6, 45.31.55.00-3, 45.31.56.00-4



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


I I I .1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:


1) w pieniądzu,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo &#8211 kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym,

3) gwarancjach bankowych,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu
Składania ofert . Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto
Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Bobowej, Nr 02879710130010010002020006
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia
uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz &#8211 dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 11(kasa)

5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.


Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Bobowej, Nr 02879710130010010002020006
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia
uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.



I I I .2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:

1.1. Spełnianie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad:

1) udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy &#8211 w tym okresie, co najmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (wykonane w ramach jednej lub dwóch umów)

2) udokumentowanie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:

a) konstrukcyjno-budowlanej,

b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
wodociągowych i kanalizacyjnych,

c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.

3) Udokumentowanie posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.

4) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz załączenie dokumentów o których mowa Rozdziale 11 pkt 1 siwz.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły &#8222 spełnia – nie spełnia&#8221 , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.




Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu.


W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1) Aaktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2) Aaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3) Aaktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy &#8211 stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.

W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

1). Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22. ust. 1 ustawy &#8211 stanowiące załącznik nr 6 do siwz.

2). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy &#8211 w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania – wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ
.
3). Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.).

4). Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, w specjalnościach:
1. konstrukcyjno-budowlanej,

2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i
kanalizacyjnych,

3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.

oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.



W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości.

Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane lub dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.


1. W celu potwierdzenia, że materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (nawierzchnia poliuretanowa) odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy dołączyć:

1) Badania na zgodność z norma PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badan specjalistycznego laboratorium
badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.

2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.

3) Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni.

4) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez
producenta na tą nawierzchnie.


2. W celu potwierdzenia, że materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej
(sztuczna trawa) odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy
dołączyć:

1) Badania na zgodność z norma PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badan specjalistycznego laboratorium
badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.

2) Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla oferowanego systemu nawierzchni, lub
wyniki badan laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego
systemu nawierzchni z wymogami FIFA.

3) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.

4) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.

5) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na
realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez
producenta na ta nawierzchnie.

6) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące trawy syntetycznej (…………..) &#8211 stanowiące
załącznik nr 3 do SIWZ.


Wykaz pozostałych dokumentów jakie należy dołączyć do oferty:

1. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

2. Harmonogram rzeczowo-finansowy (w podziale na poszczególne etapy robót będące przedmiotem odbioru częściowego, terminy ich rozpoczęcia i zakończenia, wartości robót netto i brutto).



Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:

http://specyfikacje.bobowa.pl/orlik-2012.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa tel. (018) 3514300, fax. (018) 3514300 pok.nr.19 nieodpłatnie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009r. godzina 8.30, miejsce: Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21 38-350 Bobowa, pok. nr 4 (Sekretariat)

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. &#8211 Nie dotyczy

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 06.08.2009r.


k.z.

Zawartość | Menu | Dostępność