Badanie zadowolenia Klienta

Płeć
kobietamężczyzna

Wiek
18-2526-3536-4546-5556-65powyżej 65

Jak często załatwia Pani/Pan sprawy w Urzędzie Miejskim w Bobowej?
po raz pierwszykilka razy w miesiącukilka razy w rokuraz w rokuraz na kilka latw zależności od potrzeb

W jakiej komórce organizacyjnej Urzędu Miejskiego załatwiała/ł Pani/Pan sprawę?
Referat Organizacyjny i Spraw ObywatelskichReferat Inwestycji i Gospodarki KomunalnejUrząd Stanu CywilnegoReferat FinansowySekretariatSamodzielne stanowisko ds. Obrony Cywilnej, Reagowania Kryzysowego i Spraw obronnych

Sprawa, z którą zwróciła/ł się Pani/Pan dotyczyła:
wydania decyzji lub innego dokumentuwydania zaświadczeniazasięgnięcia informacjiinnej sprawy - proszę podać jakiej

Czy sprawa została załatwiona w terminie i trybie określonym przepisami?
takniesprawa w tokunie dotyczy

Na jakie trudności napotkała/ł Pani/Pan podczas załatwiania sprawy:
nie spotkałam/łem się z trudnościamizostałam/łem skierowany do niewłaściwej osoby nie uzyskałam/łem żadnych informacjiotrzymałam/łem błędne informacjepoproszono mnie o kontakt w innym terminieinne trudności - proszę podać jakie

Jak ocenia Pani/Pan jakość otrzymanej usługi?
(Prosimy dokonać oceny od 1 do 5, gdzie 1 oznacza ocenę najgorszą a 5 ocenę najlepszą)
uprzejmość i życzliwość:12345
sprawna i szybka obsługa:12345
kompetencja i fachowość:12345
wyczerpująca informacja:12345
terminowość załatwienia sprawy:12345
inne uwagi - proszę podać jakie:

Czy uważa Pani/Pan, że jakość obsługi w Urzędzie w ostatnim czasie uległa:
polepszeniupogorszeniubez zmian

Czy wyposażenie budynku urzędu daje Pani/Panu komfort w załatwianiu spraw?
taknienie mam zdania

Jak ocenia Pani/Pan informacje o gminie i urzędzie zamieszczone:
a) na stronach internetowych i w BIP
pozytywnienegatywnienie mam zdania
b) ogłoszenia na tablicach ogłoszeń
pozytywnenegatywnenie mam zdania

Inne uwagi:

Prosimy przepisać kod z obrazka:
captcha


Google+ Click to listen highlighted text!